fredag 7. juli 2017

Feriescrapping

Er det scrappetørke på sommeren, eller finner dere tid til litt kreativitet selv om det er ferie?
Selv om jeg er på reise, så har jeg alltid med meg et eller annet i veska og nå når barna liker lange sløve morninger under dyna, så finner jeg alltid litt alenetid!
Da vi dro til Kroatia i sommer så hadde jeg pakket med meg følgende:





Zig Clean Clear Brush tusjer
Diverse tusjer
Hvit penn

Alt dette puttet jeg i en den største oppbevaringsposen her
De kommer i tre ulike størrelser og ulike design. Den minste passet perfekt til oppbevaring av pass og andre nødvendige papirer for reisen.
Penner, pensler, saks + + + passer perfekt opp i disse kjekke posene her


Kan ikke bli mer perfekt enn dette!






RIKTIG GOD FERIESCRAPPING!




1 kommentar:

  1. These are gorgeous. Especially like the warm butterflies. Hugz

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com